Support

User avatar
Cloudigger
Mystique
Posts: 1491
Joined: Fri 20 Nov 2015, 20:43
Realm: -

Support

Postby Cloudigger » Mon 07 Mar 2016, 19:31

We had a lot of little things to fix last week and we did not have time to answers a lot of question directed to the support. We are sorry for that. Things will be back to normal soon.

Nous avons eu quelques problèmes à corriger la semaine dernière et nous avons dû délaisser un peu le soutien technique. Nous reprendrons le dessus très prochainement.

Thansk you all! Merci à vous tous!

Mordalf
Traducteur
Posts: 45
Joined: Mon 18 Jan 2016, 12:41
Realm: Fauconnia

Re: Support

Postby Mordalf » Mon 07 Mar 2016, 19:52

Cloudigger wrote:We had a lot of little things to fix last week and we did not have time to answers a lot of question directed to the support. We are sorry for that. Things will be back to normal soon.

Nous avons eu quelques problèmes à corriger la semaine dernière et nous avons dû délaisser un peu le soutien technique. Nous reprendrons le dessus très prochainement.

Thansk you all! Merci à vous tous!


[Italian]
Abbiamo avuto molte piccole cose da riparare la scorsa settimana e non abbiamo avuto il tempo di rispondere alle domande rivolte all'assistenza. Ci scusiamo per questo. Le cose torneranno presto alla normalità.

Grazie a tutti!

User avatar
kerem1249
Animateur
Posts: 384
Joined: Wed 06 Jan 2016, 08:58
Realm: Lanfar

Re: Support

Postby kerem1249 » Tue 08 Mar 2016, 08:25

Geçen hafta çok fazla şeyi düzeltmek için uğraştık ve destek mailimize zaman ayıramadık. Bunun için üzgünüz, bu hafta her şey normale döndü ve destek servisi ile meşgul olacağız.
Verilen sözlerin yerini, HİYERARŞİ belirler...
Büyük olmak güzeldir ama, insan olmak daha güzeldir!

Kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin.

Kerem1249, Board Moderator

English Section
Türkçe Bölümü
Dipartimento di İtaliano
Forum Kuralları - Türkçe
Therian Saga takımına katılmak ister misiniz?


Return to “Therianblog”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests